här kommer man och glider i vintertider

tjafan!

Dööö spanska döööööö!! de måste vara de mest ruttna ämnet som finns?! jag lär ju inte ha nån nytta ut av de? Jag hade faktistk tänkt att jobba här i sverige och ska jag utomlands så känns de ju som att rätt många fattar engelska så dagens råådiss går till de fula språket spanska!
Ikväll ska jag på spelarmöte och just nu är jag inte så fruktansvärt taggad på de(trött som fääään). Men men jag måste ju dit :) Imorgon ska jag och min otroligt söta Ebba till trollbäckens kyrka på gudstjänst... nej de är inte frivilligt men vi måste göra de med konfermationen, vad som helst för att få åka till grekland i en vecka med underbara människor!,)


take me back<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0