kyla,frost och inomhusfotboll i fokus!

ÅÅ vad mysigt! vintern börjar ta fart!
Idag har jag bara varit hemma hela dagen och pluggat(Y)
Ikväll blir de första träningen på länge, kommer sakna att spela med mitt förra lag(f-95) men de bli säkert bra med mina jämngamla(f-96) också:) Vi ska ha inomhusträning och de ska bli så sjukt naajs! ST-cupen är nått vi har här i tyresö, en grymt stor inomhustunering. Massa folk på läktaren som hejar och stöttar en när man spelar. Hur kul är de att göra ett flygplan när man har gjort mål om de inte är någoin som ser? inte så kul, så just därför så njuter jag bara när jag får breda ut mina vingar inför ett fullsatt bollmorahallen. Förra året kom vi till final med 95orna men där blev de tyvärr ett silver mot belebarkaby. Men men de va förra året nu är de bara guld som gäller!! Under lovet så har jag inte gjort så mycke mer än att jag har umgåtts med mina kära vänner och haft det allmänt mysigt och chill :)


jag och mamma på kreta i slutet av sommaren<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0